17 Şubat 2015 Salı

Kahve Tadında..



Merhaba!

Bu sefer seninle dost olmak isteyen Lonely olarak sesleniyorum.

Yeşil minderi diktiğimde tek amacım insanların derdini dinlemekti. Zamanla, yaşadıklarımla yeni yeni fikirler oluştu zihnimde.. ve bu oluşumlar devam edecek gibi..

Neyse.. yeni projem "Kahve Tadında" ile karşındayım. Bu projede amacım gerçek seni tanıyıp, sana karşı kurulan önyargıları yıkmak. Eğer birgün kapını çalıp seni yeşil minderime davet edersem çekinmeden gel lütfen.

Eminim sana karşı olan önyargıları yıkmayı benden daha çok istiyorsun.
Bu yüzden bütün içtenliğinle yeşil minderime kurul ve ikram ettiğim kahveyi yudumla..

En kısa sürede kapınıza geleceğim.  Bekleyin!

2 yorum:

  1. Ben o mindere oturmak istiyorum bunun icin gerekli evraklar nelerdir? :)))

    YanıtlaSil
  2. Ben sizin adınızı aldım. Sadece sıranın size gelmesini bekleyin. Teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil